موقع مدرسة المنشاوى الإعدادية للبنات بطنطا elmenshawy 2010
مرحبا بك زائرا أو عضوا فى منتديات مدرسه المنشاوى الإعداديه للبنات بطنطا
مرحبا بك زائرا أو عضوا فى منتديات مدرسه المنشاوى الإعداديه للبنات بطنطا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المدرسة معتمده من الهيئة القوميه لضمان جوده التعليم بالقرار رقم 40 بتاريخ 9-5-2009

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» أهمية الرياضيات في حياتنا
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء مارس 21, 2018 10:05 pm من طرف Admin

» الجزء الثانى - المنشاوية الحلوين
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2015 1:20 pm من طرف nabawya abd elsadek

» المنشاوية الحلوين
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2015 1:07 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الخامس لمسرحية قناة السويس
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2015 6:36 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الخامس لمسرحية قناة السويس
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2015 6:33 pm من طرف nabawya abd elsadek

» عرض أعمال التربية البيئية و السكانية لعام 2013/2014
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2015 4:43 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الأول لمسرحية القناة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2015 4:08 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الثانى لمسرحية القناة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2015 4:06 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الثالث لمسرحية القناة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2015 4:03 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الرابع لمسرحية القناة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2015 3:59 pm من طرف nabawya abd elsadek

» الجزء الرابع لمسرحية القناة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2015 3:57 pm من طرف nabawya abd elsadek

» مسرحية القناة لمدرسة المنشاوى الاعدادية بنات
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2015 10:24 pm من طرف nabawya abd elsadek

» مسرحية قناة السويس الجديدة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2015 9:52 pm من طرف nabawya abd elsadek

» مسرحية قناة السويس الجديدة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2015 9:22 pm من طرف nabawya abd elsadek

» المحافظة على البيئة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:59 pm من طرف nabawya abd elsadek

» أنواع التلوث
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:53 pm من طرف nabawya abd elsadek

» تأثير الانسان على البيئة-رسوم متحركة روووووووعه!!!!
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:47 pm من طرف nabawya abd elsadek

» فيلم رائع عن تلوث الهواء
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:42 pm من طرف nabawya abd elsadek

» تلوث الماء- فيديو
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:39 pm من طرف nabawya abd elsadek

» فيديو عن تلوث الماء
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:36 pm من طرف nabawya abd elsadek

» حقوق المرأة فى الاسلام
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:30 pm من طرف nabawya abd elsadek

» اليوم العالمى للمرأة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2015 9:09 pm من طرف nabawya abd elsadek

» ترشيد استخدام الأطفال للكهرباء
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2015 11:10 pm من طرف nabawya abd elsadek

» ترشيد استخدام الأطفال للكهرباء
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2015 11:09 pm من طرف nabawya abd elsadek

» ترشيد استخدام الأطفال للماء
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2015 11:03 pm من طرف nabawya abd elsadek

» العنف و التسامح
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2015 10:49 pm من طرف nabawya abd elsadek

» ماذا تعرف عن ثالوث التأخر؟
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2015 10:43 pm من طرف nabawya abd elsadek

» احتراق قمر صناعى روسي في الغلاف الجوي للارض
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 25, 2014 6:10 pm من طرف SOHIRA

» تهنئة بفوز فصل 2/5 أجمل فصل
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 25, 2014 5:59 pm من طرف SOHIRA

» ** الحياة داخل قطرة ماء **صور ميكروسكوبية مدهشة لكائنات دقيقة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 10, 2014 10:10 pm من طرف sonia

» المنظار والعدسات
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 22, 2013 8:38 pm من طرف sonia

»  جراحة الكتاركت
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 22, 2013 8:04 pm من طرف sonia

» تصحيح عيوب الإبصار
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 22, 2013 7:51 pm من طرف sonia

» عيوب الإبصار
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 22, 2013 7:47 pm من طرف sonia

» نظرية الإنفجار العظيم
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 15, 2013 5:43 am من طرف sonia

» ظهور مذنب آيسون2013
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 11, 2013 9:47 pm من طرف sonia

» كسوف الشمس 2013 نادر
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 05, 2013 1:08 am من طرف sonia

» كسوف الشمس 2013 نادر
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 05, 2013 1:08 am من طرف sonia

» كسوف حلقى سوف يحدث بإذن الله 9,19 مايو 2013
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 05, 2013 12:52 am من طرف sonia

» بؤرة العدسة المقعرة
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 04, 2013 9:57 pm من طرف sonia

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin - 1051
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_vote_rcapهيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_voting_barهيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_vote_lcap 
randa kamal - 974
هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_vote_rcapهيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_voting_barهيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_vote_lcap 
Nafisa - 949
!m!m - 835
سوسن جاويش - 689
semo elhewiry - 592
وهيبة - 562
SOHIRA - 425
huda gamal - 422
NERMEEN~~RAFAT - 317
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 11 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 11 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 162 بتاريخ الإثنين مايو 08, 2023 11:33 pm
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 230 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو منى السعيد فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 9543 مساهمة في هذا المنتدى في 3542 موضوع
أفضل 10 فاتحي مواضيع
وهيبة
Nafisa
Admin
huda gamal
randa kamal
محمود سباعى
!m!m
SOHIRA
امل الحواط
سوسن جاويش
المواضيع الأكثر شعبية
صور للمواضبع (بارك الله فيك ـ جزاك الله خيرا)
cv للمدرسين
الحركه الاهتزازيه..............للصف الثانى الاعدادى
طرق التكاثر فى النباتات .....للصف 2
ماذا تعرف عن مثلث باسكال ؟؟؟
مطوية عن الجودة الشاملة
منهج التربية الفنية للصف الاول الاعدادي ترم ثاني
أغرب الصور المضحكه
واجبنا نحو الوطن
أصعب لغز في العالم عجز العلماء والمفكرون عن حله
المواضيع الأكثر نشاطاً
انا اقول حرف و اللي بعدي يقول 3 كلمات تبدأ بنفس الحرف
مجرد طلب صغير!!!!
تعلمنا من المجلس العسكرى
موجعتنيييش
اضحك بقي !!!!!!!
سجل حضورك اليومى..بالاستغفار..
أنا مابقيتش بخاف زى الأول!!!!
معلومه عن الزرافه
زغزغنى شكرا
يقال انه إذا صمدت لمدة 18 ثانية فأنت عبقري مين جاهز للتحدى
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها

SOHIRA
memo
Admin
سوسن جاويش
randa kamal
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
randa kamal

randa kamal

هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها Empty
مُساهمةموضوع: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 1:07 am

يا جماعه أنااللى عملت الفيديو دا
ورفعتو على اليوتيوب

سوسن جاويش

سوسن جاويش

مُساهمةموضوع: وحشتونى جدا جدا   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 9:49 am

[center]dيارب تكون حلوة كدة فى عيون كل المصريين يا مس راندا يا قمر
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 1:41 am

شكرا على الفيديو
https://elmenshawy2007.ahlamontada.com
memo

memo

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 2:36 am

جامد اخر حاجه يامس راند
memo

memo

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 2:41 am

الوطنيه عاليه اوى مع ان الجيل بتاعنا وبالخصوص انا معنديش رحت الوطنيه مفيش حتى متابعه اخ الاخيار حتى Crying or Very sad
memo

memo

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 2:45 am

جامد اخر حاجه يامس راندا معليش يامس سامحنى نسيت الالف شكلي حضرب[img][/img][quote]
randa kamal

randa kamal

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 9:40 pm

انا عرفتك من غير ما تؤلى لسه باقى عندى شوية مخ
والحادثه مفقدتنيش الذاكره اوى
نورتى المنتدى يا آمال يا قمر
وعايزاكى علطول معانا وربنا معاكى ف الدروس
وان شاء الله متفوقه دايما زى ماانا عارفاكى
وكل عام وانتى بالف خير
SOHIRA

SOHIRA

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 3:00 pm

بحبك يا مصر
أنا فعلا بحب مصر جداً كوطن جميل
بس مبحبش سلوكيات بعض الناس إللي هما أكيد ما حسوش معنى حب الوطن
كل بني آدم يجب أن يحب وطنه *** إزاى !! وكيف
يتبادل العطاء مع الوطن .. يعطيه بأمانة وضمير كما يأخذ منه
يتذكر ,, وهل جزاء الإحسان إلا الإحسان
كن مؤمنا حقا
وبالتالي ستكون
نظيفا في نفسك ووطنك
في معاملتك لجيرانك . وأصحابك . والناس أجمعين
في الشارع . سواء بتمشي على رجلك أو سايق سيارة
في اجتهادك لتصبح عضو ناجح وفعال ومؤثر في تقدم وطنك ووضعه على خريطة التحضر والإتيكيت
في نصح غيرك وإرشادة إذا لم يكن يعرف
وتواصو بالحق .. وتواصو بالصير
حاول أن تكن
متسامح .. صبور
ومن الكاظمين الغيظ والعافين عن الناس
وحاجات تانية كتيرة قوي أساسها الإيمان الحق النابع من
لا حول ولا قوة إلا بالله

معش طولت عليكم

لأني بحب مصر فعلا جميلة زى مس راندا ما صورتها

شكرا لكي يا راندا وحمداً لله على سلامتك
فالله خير حافظا وهو أرحم الراحمين

هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها 12c1c48afe2c

randa kamal

randa kamal

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 1:17 am

1000000 شكر ليكى يااسناذه/سهير
بارك الله فيكى وكل عام وانتى والاسره
الكريمه بالف خير

[img]هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها Ramadanblueformexn0[/img]
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 4:48 pm

ok
https://elmenshawy2007.ahlamontada.com
Nafisa

Nafisa

الموقع : مشرف ملتقي طلاب مصر - مجتمع المعرفة - بوابة التعليم المصري

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 27, 2010 2:05 am

هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها 2522170612654155931
sonia

sonia

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 9:25 pm

الحلو ما يعمل إلا الحلو
وعشان الحلو ييكمل
ياريت الأستاذة يبقى صدرها رحب
وتعلم إلى فاتهم القطر
والحدق يفهم
برافوا استاذة راندا
وكفاية روحك الحلوة
إلى مش موجودة فى كثيييييرييييين
reem

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالسبت مارس 05, 2011 6:17 pm

الله على كلامك يامس سونيا مس رانده كل حاجه فيها حلوه وياما علمتنا حاجات جميله بس ياخساره انا افتدها كتير ومش عارفه ازاى اوصلهااو اتصل بها
سوسن جاويش

سوسن جاويش

مُساهمةموضوع: يا اهل كايرو مصر فين مش لاقياها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 10:29 am

[center]فين مصر فى الميدان؟ولا فى كل شوارع مصر ؟ولا فى الفضائيات بيدشوا اى كلام؟
ولا فى الجامعات ؟ ولا امام ماسبيرو ؟ولا فى السجون ؟ولا فى شرم؟
سوسن جاويش

سوسن جاويش

مُساهمةموضوع: تعبيرات دافئه   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:57 am

[center]جمل مس سهير طالعه من القلب تحسى بيها حنونهبارك الله فيكى
randa kamal

randa kamal

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 30, 2011 4:36 pm

عمار يامصر
Loly EL-gallad

Loly EL-gallad

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 01, 2011 11:02 am

فيديو جميل جدا يا مس راندا
وانا بجد بموووووووووت في مصر
ومش بستحمل حد يقول عليها كلمة وحشة

هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها 375441887
reem

مُساهمةموضوع: رد: هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها   هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 29, 2011 3:44 pm

وانا كمان هى دى مصر الى بحبها واتمنا اشوفها دايما متطوره ومتقدمه وفوق كل بلاد الدنيا

هيا دى مصر .....اللى أنا بحبها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اللى بيحب مصر
» الصوره اللى دوخت العالم كله!!!!
» دى الشجره اللى أدام بيتنا
» اسماء الأعضاء اللى وجودهم زى عدمهم ؟؟؟؟
» اختار المنظر اللى عايز تشوفو من شباكك..